گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

  • ۰
  • ۰

نحوه فعالسازی رومینگ همراه اول و ایرانسل

اگر شما نیز قصد سفر به خارج از کشور را دارید، پس اطلاع از نحوه فعالسازی رومینگ آن جزو ضروریات خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نحوه فعالسازی رومینگ همراه اول و ایرانسل با ما همراه باشید اولین چیزی که فکر شما را به خود مشغول می‌کند چطور تماس برقرار کردن با ایران از خارج کشور است.

اصولا در سفرهای خارجی و در خارج از مرز ایران برای استفاده از سرویس های اپراتورهای داخلی، رومینگ بین المللی تلفن همراه شما می ‌بایست فعال گردد. بسته به شرایط گاهی این فعالسازی به صورت پیش فرض انجام شده است و بعضی وقتها لازم است آن را به صورت دستی فعال کنید برقراری تماس و یا ارسال و دریافت پیامک در کشور خارجی به اعضای خانواده اهمیت بسیار زیادی دارد و شخص می‌تواند از اعضای خانواده و دوستان خود وضعیت خود خبردار کند اما از آن‌جایی که مسافر سیم کارت کشور خارجی را ندارد برقراری این ارتباط ممکن است مقداری دشوارتر یاشد .

در ایران سه اپراتور مطرح همراه اول، ایرانسل و رایتل هر سه خدمات رومینگ تلفن همراه را ارئه می‌دهند که نحوه فعالسازی رومینگ هر اپراتور با دیگری متفاوت است.

در ابتدا به بررسی نحوه فعال سازی رومینگ همراه اول می پردازیم. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان هواپیما چارتری و بلیط هواپیما همراه باشید.

فعالسازی رومینگ همراه اول

آموزش فعالسازی رومینگ همراه اول

رومینگ بین‌الملل همراه اول در حال حاضر با ۲۷۱ اپراتور تلفن همراه در ۱۱۲ کشور قابل استفاده است.

برای بعضی شماره‌ها به محض ورود به کشور دوم سرویس رومینگ همراه اول فعال می‌شود، اما برای بعضی دیگر باید قبل از سفر به دفاتر خدمات تلفن همراه مراجعه کنید و یا با روش های زیر این سرویس را فعال کنید. با استفاده از سامانه آنلاین  رزرو بلیط لحظه آخری هواپیما می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

روش اول: کد دستوری

با شماره گیری کد #۲۹*۱۰* سرویس رومینگ همراه اول فعال می‌شود. هم چنین با شماره گیری کد دستوری #۶*۱* نیز می‌توانید رومینگ را فعال کنید.

روش دوم: ارسال پیامک

برای فعالسازی رومینگ همراه اول فقط کافی است عدد ۲۹ را به سرشماره ۱۰ پیامک کنید.

 

  • ۰۳/۰۲/۰۸
  • مهدی پیل پایه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی