گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پارک مینیاتورک استانبول

ترکیه یکی از محبوب ترین و جذاب ترین کشورها در قاره آسیا که سالانه گردشگران و توریست های زیادی از سرتاسر جهان را به خود جذب می کند، این کشور دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی می باشد، استانبول یکی از شهرهای تاریخی و پرطرفدار در ترکیه است، یکی از کلان شهرهایی که دارای جاذبه های تاریخی بی شماری می باشد. یکی از جاذبه های دیدنی در این شهر پارک مینیاتورک است، که در این مقاله آس چارتر به معرفی این جاذبه ی دیدنی می پردازد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما خارجی لحظه آخری مشهد استانبول را از این سامانه دریافت نمایید.

معرفی پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری در استانبول می باشد، که بعنوان یک موزه شناخته شده است و بازدید از آن بسیار لذت بخش و مفرح است، در این پارک شما می توانید تمام جاذبه های دیدنی استانبول و شهرهای دیگر ترکیه را همانند یک اثر هنری در قالبی 25 برابر کوچکتر که بصورت ماکت در گوشه گوشه این پارک قرار گرفته است را مشاهده نمایید. این پارک مینیاتوری اولین و معروف ترین در دنیا است که در سال ۲۰۰۳ با ۶۰ هزار متر مربع مساحت افتتاح شد، که حدود 15 هزار مترمربع آن فضای ماکت، 40 هزار مترمربع فضای سبز و آزاد، 2 هزار مترمربع استخر و راه‌آبی،500 مترمربع فضای سرپوشیده در این پارک می باشد که در حدود 22 ماه این مجموعه توسط پروفسور دکتر ایلبر ارتایلی و استادیار دانشگاه، دکتر احمد هالوک دورسون پارک تکمیل گشت و در سال 2003 افتتاح شد.

 

  • مهدی پیل پایه
  • ۰
  • ۰

فین هرمزگان

فین هرمزگان

هرمزگان یکی از استان های جنوبی کشورکه دارای شهرهای تاریخی بسیار زیادی می باشد، جاذبه های تاریخی و طبیعی که سالانه مسافران زیادی را جذب خود می کند، یکی از شهرهای تاریخی در هرمزگان که قدمت آن به دوره ایلخانی و دوره پیش از اسلام باز می گردد، در این مقاله آس چارتر شما را با این شهر تاریخی آشنا خواهد کرد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر هواپیما ارزان تهران بندرعباس را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

معرفی فین هرمزگان

فین یکی از شهرهای استان هرمزگان که در فاصله 95 کیلومتری شهر بندرعباس قرار گرفته است، این شهر یکی از زیباترین شهرهای هرمزگان است که به باغ شهر معروف شده است، بخاطر وجود درختان نخل که فضای وسیع و نخلستان های متراکم و سرسبزی را به وجود آورده است و بدون هیچ ساختمانی به یکی از باغ شهرها در ایران معروف گشته است. جالب است بدانید شهرستان فین در گذشته جزو استان فارس بوده که از سال 1308 جزو شهرستان های استان هرمزگان در آمده است.

 

  • مهدی پیل پایه
  • ۰
  • ۰

حقایق در مورد کامبوج

بهترین فصل سفر به کامبوج

برای سفر به کشور کامبوج بهترین زمان اواسط نوامبر تا فوریه است، اگر در ماه فروردین که در ماه اوریل است به این کشور سفر کنید باید گرمای زیاد و دمای حدود 40 درجه سانتی گراد را تحمل کنید، زیرا این ماه یکی از گرم ترین ماه های سال است، دمای هوای این کشور از ماه مارس تا ماه مه ادامه دارد و ماه هایی است که گرمای طاقت فرسایی را باید تحمل کنید. با تهیه بلیط چارتر هواپیما خارجی کامبوج در سایت آس چارتر از مزایای ویژه ای برخوردار شوید.  

انگکور وات

یکی از جاذبه ها و نمادهای کشور کامبوج که در میان جنگل‌های انبوه قرار گرفته است، انگکور وات می باشد، انگکور وات در شهر سیه ‌م رئاپ در شمال غربی کامبوج قرار دارد. این جاذبه ی تاریخی از چند معبد تشکیل شده است، قدمت این جاذبه ی تاریخی به دوران ماقبل صنعت باز می گردد که طبق تحقیقات و مطالعات پژوهشگران و تاریخ دانان بعنوان بزرگترین شهر جهان شناخته شده است که در آن زمان حدود 1 میلیون نیز جمعیت داشته است. حدود ۶۳۰ کیلومتر مربع در اطراف این بنای تاریخی جنگل وجود دارد. این جاذبه در قرن نهم میلادی کشف شد، انگکور وات از ۱۰ میلیون قطعه سنگ رسوبی بدون استفاده از ملات ساخته شده است. سنگ هایی که ماهرانه تراشیده شده اند و توسط  اتصال‌های مستحکم به هم وصل شده اند، جالب است بدانید در ساخت این بنا از ماهیچه‌ فیل‌ها نیز استفاده شده است، ساخت این جاذبه ی تاریخی به گونه ای ماهرانه و مهندسی ساخته شده است که بعد از گذشت 9 قرن هنوز پابرجاست، این معابد از قرن دوازدهم مکانی برای هندوها شده بود، که بعد از آن به تسلط بودائیان در آمد. متاسفانه در سال 1431 میلادی در جریان جنگ این بنا کاملا تخریب گشت، و قسمت هایی از آن در دل جنگل مدفون گشت. این جاذبه ی تاریخی، نشان دهنده تاریخچه مردم کامبوج می باشد که از رنگ آبی و قرمز آن بر روی پرچم این کشور استفاده شده است تا این اثر تاریخی انگکور وات در تاریخ جاودانه بماند. این بنا یکی از مرموز ترین جاذبه های تاریخی این کشور است که امروزه یکی از سوژه های میلیاردها تصاویر اینستاگرامی شده است.

تونله ساپ

از دیگر جاذبه های دیدنی در کامبوج دریاچه ‌ی بزرگ تونله ساپ می باشد، این دریاچه در دشتی سیلاب خیز قرار دارد و وسعت آن به میزان بارش باران بستگی دارد، در فصول پربارش وسعت آن به حدود ۹۶۵۶ کیلومتر مربع و در زمان های کم بارش به حدود ۱۵۵۳ کیلومتر مربع می رسد. این دریاچه دارای آب شیرین می باشد و طی مسافتی حدود ۱۲۰ کیلومتر به رودخانه‌ تونله ساپ که هم نام خودش است می ریزد. این دریاچه از محبوب ترین جاذبه های کشور کامبوج می باشد که سالانه گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند و از طبیعت زیبای اطراف ان نیز لذت می برند، این دریاچه و اطراف آن بعنوان ذخیره‌ گاه زیست ‌کره تونله ساپ محسوب می شود که در سال ۱۹۹۷ در فهرست جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است.

 

  • مهدی پیل پایه
  • ۰
  • ۰

هتل آسپادانا اصفهان

هتل آسپادانا یکی از هتل های اصفهان که در سال 1373 ساخته شده است و دارای معماری خاص و جذاب ترکیبی از معماری سنتی و مدرن می باشد، هتل مجلل و باکیفیت آسپادانا اصفهان شامل 4 طبقه 32 باب اتاق می باشد، از امکانات و ویژگی های هتل آسپادانا می باشد، از این امکانات می توان به تلفن داخلی، کمد لباس، یخچال، تلویزیون LED، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی به همراه وسایل بهداشتی، اینترنت نامحدود و رایگان پرسرعت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و … می باشد، هتل آسپادانا همچنین دارای یک رستوران درطبقه همکف و کافی شاپ روی پشت بام می باشد که می توانید انواع بستنی ها و آبمیوه ها، انواع میلک شیک و انواع نوشیدنی های گرم از قهوه ترک گرفته تا موکا را در این کافی شاپ سفارش داده و فضای دنج و آرامش بخش و چشم انداز بی نظیر آن از زاینده رود استفاده و لذت ببرید.بلیط هواپیما تهران اصفهان را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

هتل آسمان اصفهان

از دیگر هتل های مدرن اصفهان می توان به هتل آسمان اشاره کرد، این هتل در سال 1384 در زمینی حدود 9000 متر مربع افتتاح گردید، هتل آسمان دارای 13 طبقه و 100 اتاق می باشد، هتل آسمان اصفهان دارای بهترین مناظر می باشد، استخر، جکوزی، سونا، سالن ورزشی مجهز، اینترنت رایگان پر سرعت، کتاب خانه، خشک شویی، عابر بانک، فروشگاه خرید، خط تلفن، حمام و لوازم ضروری، تلویزیون، ماهواره، صبحانه، رستوران گردان با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی و کافی شاپ با انواع نوشیدنی های مختلف و متنوع  و … از امکانات تفریحی و رفاهی هتل آسمان اصفهان می باشد. اتاق های هتل آسمان شهر اصفهان شامل اتاق های عادی، سوییت های خانوادگی و آپارتمان های تک یا دو خوابه می باشد.

 

  • مهدی پیل پایه
  • ۰
  • ۰

منطقه گردشگری قلعه مختار

از جاذبه‌های تفریحی و جاهای دیدنی اندیمشک در استان خوزستان منطقه قلعه مختار است، این قلعه تاریخی در مجاورت رودخانه دز قرار دارد و یکی از جاذبه های گردشگری در بین مردم جنوب محسوب می شود، به همین دلیل این جاذبه محبوب بخاطر داشتن گردشگر و مسافران زیاد دارای امکانات فرهنگی، تفریحی نیز می باشد که توسط سازمان میراث فرهنگی ایجاد شده است، این منطقه گردشگری دارای تفریحاتی نظیر قایق سواری، ماهیگیری و ورزش آبی شنا در ساحل زیبای آن می باشد. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتر تهران اهواز در سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 

 

  • مهدی پیل پایه
  • ۰
  • ۰

هتل های 5 ستاره کیش

هتل های 5 ستاره کیش

کیش زیبا جزیره ای در قلب آب های نیلگون خلیج فارس که یکی از جاذبه های پرطرفدار در جنوب کشورمان می باشد، کیش با جاذبه های تفریحی و باستانی، تاریخی فراوان که دارد سالانه میزبان گردشگران زیادی از خارج و داخل ایران می باشد، جاذبه هایی دیدنی و تفریحی که شما را به وجد خواهد آورد، اما علاوه بر این جاذبه ها کیش دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی می باشد، هتل های لوکس، رستوران ها و کافی شاپ های لاکچری، تفریحات آبی بی نظیر، سالن های نمایش و کنسرت و ... که همه در کنار هم کیش را به یکی از توریستی ترین جاذبه های گردشگری در ایران تبدیل کرده است، در این مقاله آس چارتر قصد دارد شما را با هتل های لاکچری 5 ستاره کیش آشنا سازد، در ادامه همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده قیمت بلیط هواپیما ارزان چارتری اصفهان کیش در مشهد می باشد.

  • مهدی پیل پایه
  • ۰
  • ۰

بوتیک هتل های ایران

بوتیک هتل یکی از جدیدترین واژه ها در صنعت گردشگری ایران است، بوتیک هتل همان هتل هست ولی کوچکتر و لوکس تر ازهتل های دیگر که دارای معماری خاص و منحصربفرد و امکاناتی بی نظیر می باشند. در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی بوتیک هتل و امکانات این مدل هتل ها و تفاوت آن با دیگر هتل ها بپردازد، آس چارتر به شما این امکان را می دهد ال با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران کرمانشاه خود را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

معرفی و تاریخچه بوتیک هتل

بوتیک هتل توسط هتل دار افسانه ‌ای یان شریگر و شریک تجاری اش بنام استیو روبل این اصطلاح را ابداع شد. بوتیک هتل برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ در شهر نیویورک بنام هتل مورگانز تاسیس گشت، احداث هتل مورگانز در نیویورک صنعت هتل داری را در جهان تغییر داد. بعد  از این موفقیت در احداث این هتل آنها دو هتل دیگر رویالتون هتل و پارامونت هتل را نیز افتتاح کردند، طراحی این بوتیک هتل ها توسط طراح معروف آمریکایی فیلیپ استارک انجام شده است. در این طراحی لابی نیز یکی از مجموعه های جدیدی بود که به هتل ها اضافه شد، مکانی که مهمانان هتل برای دورهم جمع شدن از آن استفاده می کردند. همچنین هتل های لاکچری دلانو در میامیو موندریان هتل در وست هالیوود و هتل هادسون در نیویورک و هتل کلیف و در لندن با هتل سنت مارتینز لین و هتل ساندرسون در سانفرانسیسکو نیز توسط فیلیپ استارک طراحی و ساخته شدند. این بوتیک ها از اوایل دهه هشتاد در آمریکا و انگلستان رایج شدند و در صنعت گردشگری طرفداران خاص و زیادی را به خود جلب کرد.

 

  • مهدی پیل پایه
  • ۰
  • ۰

بهترین مناطق گردشگری شمال ایران

کشورمان ایران دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی و طبیعی بسیار زیادی می باشد، از جمله مناطق گردشگری ایران می توان به مناطق شمال کشورمان اشاره کرد، که طرفداران بسیار زیادی را سالانه به سمت خود می کشاند، در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی بهترین جاذبه های گردشگری در شمال ایران بپردازد با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر تهران رشت را به راحتی تهیه نمایید.

بام سبز لاهیجان

بام سبز لاهیجان یکی از مقاصد گردشگری پر‌طرفدار و جذاب در شمال کشورمان می باشد، بام سبز یکی از مناطق تفریحی و دیدنی که در بالای شیطان کوه قرار گرفته است، این منطقه دارای امکانات تفریحی و گردشگری زیادی همچون: استخر تاریخی لاهیجان که مربوط به دوره صفویان می باشد، که به دستور شاه‌عباس صفوی ساخته شده است. تله کابین احرار که 1500 متر طول دارد و شیطان کوه را به قله تاج‌خروس وصل می کند. شیطان کوه، آبشار شیطان کوه و از امکانات رفاهی آن نیز می توان به کافه ها و رستوران ها، سرویس بهداشتی، پارکینگ و غرفه های صنایع دستی و خوراکی اشاره کرد.

آدرس بام سبز لاهیجان: استان گیلان، لاهیجان، قسمت بالایی شیطان‌ کوه

 

  • مهدی پیل پایه
  • ۰
  • ۰

اهمیت سفر کردن در سلامت روان

کلمه سفر ممکن است در فرهنگ های مختلف، معنا و مفهوم متفاوتی داشته باشد. اما هر کدام از این تعاریف یک هدف را دنبال می کنند و آن هم دست یابی به یک حس خوب و آرامشی دوست داشتنی و نیز رها شدن از تشنج ها و خستگی های روزمره زندگی برای یک مدت مشخص است. سفر کردن به خصوص با پرواز چارتری به انسان فرصت رها شدن از مشکلات و دغدغه های فکری را می دهد و باعث می شود خستگی های کاری و آشوب هایی که هر روز با آن ها مواجه می شود را برای مدت کوتاهی فراموش کند. این واژه ی پر اهمیت، در میان بسیاری از خانواده های ایرانی نهادینه نشده و شاید به سبب ندانستن اهمیت سفر در سلامت روان است که جامعه روز به روز به سمت افسردگی کشیده می شود.

با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما ارزان  و رزرو هتل آژانس مسافرتی آس چاتر می توانید از اهمیت سفر کردن و تاثیری که بر سلامت روان فرد می گذارد آگاه شوید.

  • مهدی پیل پایه
  • ۰
  • ۰

فلافل

فلافل از غذاهای محلی جنوب است که طعم دیگری دارد. ماده اصلی این سمبوسه نخود است. تخم‌مرغ، فلفل قرمز، ارده لپه، جعفری و... از دیگر مواد اصلی این غذا هستند. اگر شما هم بلیط چارتری تهران اهواز دارید به شما پیشنهاد می کنیم از خوردن فلافل تند جنوب غافل نشوید.

 

قیمه بوشهری

قیمه بوشهری یک خورشت له شده و قرمزرنگ  از غذاهای محلی جنوب کشور است. طعم قیمه بوشهری شبیه قیمه‌هایی که تا به حال خورده‌اید نیست و مواد اولیه این قیمه سیب‌زمینی، رب، پیاز، لیمو عمانی، زعفران و دارچین است. قیمه بوشهری طعم تقریبا ترش و شوری دارد. اهالی  این غذا را  اغلب با شکر پلو می‌خورند و یکی از غذاهای محلی جنوب است .

اوپیوزی

اوپیوزی نام یکی از غذاهای محلی خوزستان  است. این غذا بسیار راحت و سریع پخته می‌شود و به اشکنه شباهت زیادی  دارد. گردو، شکر، زردچوبه، رب انار، تخم مرغ، پیاز، نان خشک و ادویه‌جات مواد اصلی اوپیوزی را تشکیل می‌دهند که بسیار لذیذ می باشد .

بلالیت

صبحانه‌های مردم جنوب بسیار مقوی و پر انرژی  است. شیره خرما در صبحانه‌های این خطه از کشور به وفور دیده می‌شود. بلالیت یکی از صبحانه‌های پرطرفدار در میان مردم بوشهر و بندرعباس است. خالی از لطف نیست بدانید ماده اصلی این غذا را ماکارونی تشکیل می‌دهد. شیره خرما، شکر، هل، گلاب و روغن از مواد دیگر این غذای خوشمزه هستند.

اگر شما هم بلیط چارتری به جنوب کشور دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این صبحانه بی نظیر استفاده کنید.

 

  • مهدی پیل پایه