گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

  • ۰
  • ۰

بوتیک هتل های ایران

بوتیک هتل یکی از جدیدترین واژه ها در صنعت گردشگری ایران است، بوتیک هتل همان هتل هست ولی کوچکتر و لوکس تر ازهتل های دیگر که دارای معماری خاص و منحصربفرد و امکاناتی بی نظیر می باشند. در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی بوتیک هتل و امکانات این مدل هتل ها و تفاوت آن با دیگر هتل ها بپردازد، آس چارتر به شما این امکان را می دهد ال با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران کرمانشاه خود را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

معرفی و تاریخچه بوتیک هتل

بوتیک هتل توسط هتل دار افسانه ‌ای یان شریگر و شریک تجاری اش بنام استیو روبل این اصطلاح را ابداع شد. بوتیک هتل برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ در شهر نیویورک بنام هتل مورگانز تاسیس گشت، احداث هتل مورگانز در نیویورک صنعت هتل داری را در جهان تغییر داد. بعد  از این موفقیت در احداث این هتل آنها دو هتل دیگر رویالتون هتل و پارامونت هتل را نیز افتتاح کردند، طراحی این بوتیک هتل ها توسط طراح معروف آمریکایی فیلیپ استارک انجام شده است. در این طراحی لابی نیز یکی از مجموعه های جدیدی بود که به هتل ها اضافه شد، مکانی که مهمانان هتل برای دورهم جمع شدن از آن استفاده می کردند. همچنین هتل های لاکچری دلانو در میامیو موندریان هتل در وست هالیوود و هتل هادسون در نیویورک و هتل کلیف و در لندن با هتل سنت مارتینز لین و هتل ساندرسون در سانفرانسیسکو نیز توسط فیلیپ استارک طراحی و ساخته شدند. این بوتیک ها از اوایل دهه هشتاد در آمریکا و انگلستان رایج شدند و در صنعت گردشگری طرفداران خاص و زیادی را به خود جلب کرد.

 

  • ۰۳/۰۲/۱۹
  • مهدی پیل پایه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی