گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

  • ۰
  • ۰

بهترین مناطق گردشگری شمال ایران

کشورمان ایران دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی و طبیعی بسیار زیادی می باشد، از جمله مناطق گردشگری ایران می توان به مناطق شمال کشورمان اشاره کرد، که طرفداران بسیار زیادی را سالانه به سمت خود می کشاند، در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی بهترین جاذبه های گردشگری در شمال ایران بپردازد با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر تهران رشت را به راحتی تهیه نمایید.

بام سبز لاهیجان

بام سبز لاهیجان یکی از مقاصد گردشگری پر‌طرفدار و جذاب در شمال کشورمان می باشد، بام سبز یکی از مناطق تفریحی و دیدنی که در بالای شیطان کوه قرار گرفته است، این منطقه دارای امکانات تفریحی و گردشگری زیادی همچون: استخر تاریخی لاهیجان که مربوط به دوره صفویان می باشد، که به دستور شاه‌عباس صفوی ساخته شده است. تله کابین احرار که 1500 متر طول دارد و شیطان کوه را به قله تاج‌خروس وصل می کند. شیطان کوه، آبشار شیطان کوه و از امکانات رفاهی آن نیز می توان به کافه ها و رستوران ها، سرویس بهداشتی، پارکینگ و غرفه های صنایع دستی و خوراکی اشاره کرد.

آدرس بام سبز لاهیجان: استان گیلان، لاهیجان، قسمت بالایی شیطان‌ کوه

 

  • ۰۳/۰۲/۱۸
  • مهدی پیل پایه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی