گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

  • ۰
  • ۰

جاذبه های گردشگری قبرس شمالی تا قبرس جنوبی

قبرس شهری متمدن و تاریخی با داشتن آب و هوای معتدل، سواحل زیبا، کوه‌های جنگلی و دره‌های سرسبز و چشم‌نواز مقصد بسیار هیجان انگیز برای گردشگران و توریست ها می باشد،  قبرس سرزمینی کهن و زیبا با تاریخی غنی و طولانی گنجینه ای از آثار باارزش تاریخی که علاقه مندان زیادی را بسوی خود جذب کرده است. در مقاله قبلی آس چارتر به معرفی کشور جزیره ای قبرس پرداخته بود و در این مقاله قصد دارد به معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی از قبرس شمالی گرفته تا قبرس جنوبی، جاذبه هایی همچون: قلعه سنت هیلاریون، کلیسای آگیوس لازاروس، صومعه کیکوس، پارک باستان شناسی، کاتو پافوس، صخره آفرودیت، قلعه پافوس، کوه المپوس، قلعه کلوسی، آرامگاه پادشاهان، ساحل نیسی و... می پردازد تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید رزرو بلیط چارتر هواپیما خارجی تهران نیکوزیا خود را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

شهرهای مناسب برای سفرهای تابستانی در ایران

فصل تابستان یکی از گرمترین فصول سال می باشد، در این فصل اکثر مردم برای فرار از گرما دوست دارند به جاهای خنکی بروند و کمی هوا تازه کنند، کشورمان ایران یک کشور 4 فصل است که جاها و مکان های مختلف گردشگری بسیار جذابی دارد که می توانید در فصل تابستان به دل جاده ها بزنید و به شهرهایی که آب و هوای خنک و دلپذیری دارند سفر کنید و تابستان خود را به بهترین شکل سپری کنید، اما بهترین مکان ها برای سفر داخلی در تابستان کدام شهرهای ایران است؟ در ادامه آس چارتر قصد دارد بهترین مکان ها تفریحی و گردشگری در تابستان را برایتان معرفی کند، تا بتوانید قبل از سفر به راحتی مقصد خود را انتخاب کنید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر ارزان تهران ساری را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

 

  • ۰۳/۰۲/۱۲
  • مهدی پیل پایه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی